سنگ بازالت،بازالت نما،بازالت ساختماني،بازالت،خريد بازالت،قيمت بازالت،بازالت ماكو،سنگ بازالت ماكو،گرانيت بازالت،سنگ گرانيت،سنگ آندزيت،گرانيت آندزيت،سنگ اسپراخون،سنگ آتشفشاني،گرانيت اسپراخون سنگ بازالت،بازالت نما،بازالت ساختماني،بازالت،خريد بازالت،قيمت بازالت،بازالت ماكو،سنگ بازالت ماكو،گرانيت بازالت،سنگ گرانيت،سنگ آندزيت،گرانيت آندزيت،سنگ اسپراخون،سنگ آتشفشاني،گرانيت اسپراخون

سنگ بازالت ماکو

10 كاربرد سنگ تراورتن در ساختمان سازي

كاربرد سنگ تراورتن - سنگ بازالت ماكو

كاربرد سنگ تراورتن از گذشته هاي دور تا به امروز در نماي ساختمانها به دليل طول عمر، دوام و زيبايي خاص آن قابل مشاهده است.

سنگ تراورتن بسيار كاربردي است و در فضاهاي خارجي و داخلي ساختمان ميتوان از آن استفاده كرد. در اين مقاله سعي داريم 10 كاربرد سنگ تراورتن در ساختمان سازي را بررسي كنيم. پس تا پايان مقاله با بازالت ماكو همراه باشيد.

در ادامه به شما پيشنهاد مي كنيم از محصولات سنگ بازالت ماكو ديدن كنيد :

بازالت ايران

بازالت تهران

بازالت شمس آباد

بازالت

سنگ گرانيت

گرانيت بازالت

سنگ آندزيت

گرانيت اندزيت

آشنايي با سنگ تراورتن

سنگ تراورتن سنگي طبيعي مانند گرانيت، سنگ آهك، مرمر و … است كه اصلي ترين تفاوت اين سنگ با ساير سنگها چگونگي شك گرفتن آن است.

اين سنگ در چشمه هاي آب گرم و در غارهاي سنگ آهك تشكيل مي شود و در اين سنگ سوراخهايي ديده مي شود كه در اثر خروج گاز دي اكسيد كربن در آن ايجاد شده است.

بازالت نما

قطعات بزرگ سنگ تراورتن پس از استخراج براي برش به كارخانه هاي سنگبري ارسال مي شوند و در ابعادي نظير اسلب، موزائيك و كاشي فرآوري مي شوند.

اين سنگ بسيار در صنعت ساختمان سازي پركاربرد است و بدليل مقاومت بالا، طول عمر زياد و زيبايي ظاهري از گذشته تا كنون مورد توجه بوده است. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/3 ساعت: ۱۷ توسط:basaltmaku :